Przypominam, że jest to blog charytatywny, dedykowany dzielnej i pięknej Paulinie Pruskiej walczącej z nowotworem.


środa, 12 maja 2010


JEŚLI TO MAJĄ BYĆ PRAWDZIWE WYBORY...

...musimy zabrać głos!

Nie może dwóch facetów z politycznymi ekipami ustawić nas we wnęce i okladać swoimi pomysłami na milczenie. Na billboardy, ulotki, bez rozmowy, bez programu. Nie mogą pozbawiać nas głosu.

Dlatego...


Tytus dziś odpala bombę swojego pokolenia. Mają dość. Wrzasną ok. 12:00 na fejsie, blipie, na specjalnej stronie. Ja go wesprę na twicie i tu. Oraz gdzie się da.

Potem ja uderzę swoim planem zamachu fioletowego. Dobrego Zamachu. Dziś jest 12 maja 2010
.

Zbigniew Hołdys


Kliknij tu i dowiedz się dlaczego ten blog powstał.A potem wsyp parę grosików na to konto: 96 2130 0004 2001 0299 9993 0007Fundacja Świętego Mikołaja ul. Przesmyckiego 40, 05-500 PiasecznoDopisek: "Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"

6 komentarzy:

  1. wezwac sapera, mamy niewypal :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Panie Zbigniewie.

    Oglądałem wczoraj program Tomasza Lisa. Swoją wypowiedzią przywrócił mi Pan wiarę w ludzi, Polaków. Tym krótkim wpisem DZIĘKUJĘ Panu za to.

    Pozdrawiam Konrad86

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Hołdys, również oglądałem wczoraj Pana wypowiedź w programie Tomasza Lisa. Przypomniał mi Pan że jeszcze czasami w telewizji odpuszczą kogoś normalnego do głosu. Że nie wszyscy tam to. Tak jak na przykład P. Daniel Olbrychski który ewidentnie się zapomniał. Ten drugi zresztą też... Ech - żal patrzeć na takie widowisko. Mam nadzieję że kiedyś będzie im wstyd.

    Swoją drogą - prezydent na XXI wiek. Nasunęło mi to pewne skojarzenie. Pytanie tylko czy dobre?

    Pozdrawiam serdecznie.

    Adam Tomaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIĘKUJĘ za Pańską wypowiedź w programie T. Lisa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za tę grafomanię w poprzednim wpisie - chyba mi uciekło podczas ponownego pisania komentarza parę liter.

    Pomyłka przy wyrazie. Miało być "dopuszczą" a nie odpuszczą.

    Miało być: "Że nie wszyscy tam to klakierzy."

    Pozdrawiam i mam nadzieję że nikt się nie pogniewał. : ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbychu , mie musisz ciulać głosów młodziaków kreując się na faceta któremu obcy jest establishment i wybór pomiędzy dwoma jak powiedziałeś "chybionymi" kandydatami.Ponieważ brak tak naprawdę trzeciego nie ma co wybrzydzać na wąsatego misia bo wybór psychopatycznego samtnika byłby znaczenie gorszy dla wszystkich może z wyjątkiem Rydzyka i jemu podobnych.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń