Przypominam, że jest to blog charytatywny, dedykowany dzielnej i pięknej Paulinie Pruskiej walczącej z nowotworem.


piątek, 14 sierpnia 2009

Dziś trzy filmy i superfota!

LUCa po raz pierwszy zobaczyłem na oczy w programie "Hit Generator" i ścięło mnie z nóg. Człowieka o takim polocie, muzykalności, poczuciu humoru i charyzmie nie widziałem dawno. Nie chcę tu uprawiać masturbacji, ale jeśli ktoś lubi Salvadora Dali, burleskę, Quentina Tarantino, Eminema i jazz w jednym oraz życzliwych światu ludzi - musi się zachwycić. (Chyba, że go gust zawiedzie, hehe).

I ten oto LUC przysłał dla Pauliny dwie rzeczy: swoje życzonka, trwające 5 sekund (oto one, hehe):

oraz niezwykłą płytę na szlachetną licytację !!!(oto ona czyli płyta z Lukiem).


Uwaga: płytę z dedykacją i ważkimi słowami LUC wyśle zwycięzcy aukcji OSOBIŚCIE! (Kto wie, czy sam nie wystartuję do bójki o nią)



TU JEST AUKCJA
Co w niej jest takiego niezwykłego? Jest REWELACYJNA. Wszystkie dziedziny sztuki zostały na niej splecione w jedną całość. Przeczytajcie esa od LUCa:

"Witaj Zbyszku, Plyta PLANET LUC - to ten ostatni album na ktorym lacze 4 dziedziny sztuki (muzyka, liryka, film i grafika) w jeden przekaz. Zadedykowalem go dla dobrego czlowieka. I napisalem "Pomagamy PAULI". "Energia jak boomerang wyrzucony z okna" - to fragment utworu o energocyrkulacji "(ile ja Tobie tyle ty jemu, temu co mi to odda itd...)" sciskam i trzymam kciuki naprawde luc"

Jeszcze dziś multi-giga-cedek LUCa znajdzie się na Allegro.
Po to, by wesprzeć Paulę w jej walce.


Dzięki Ci, Acanie! :)

(Na koniec tej częsci postu specjalnie dla Was WIELOLUC - czyli mój składak z LUCa, żeby PP nie musiała klikać pietnaście razy)


LUC grasuje na:
Eluce
youtube
myspace

* * *

TERA JA


Jak odpowiedzieć na akcję LUCa i nienarobić sobie obciachu?
Ja też mam filmik.
Z wczoraj.
Obejrzyjcie do końca.


Suseł to imię mojego jamnika, jakby co. Jednego z dwóch. Drugi to Bronek. Obydwa po 13 lat. Z psami trzeba regularnie grać w kulę, bo one nic innego z nami nie robią. Rolowanie to ich specjalność. Ale i moja też.

* * *

I - UWAGA - NAJWAŻNIEJSZE:
TERA ONA!
Oto Pau ze swoim chłopakiem o nicku Michau w Bostonie. On już tam czekał na nią od kilku tygodni.

Pau napisała o zdjęciu przepięknie: "Tak to michal. Na tym zdjeciu patrzymy w jasna dla nas przyszlosc:) ciao ciao"

I tak ma się stać :)

Z.

Kochani, po tej dawce blogotaminy musicie w amoku skoczyć do gardeł waszym kasiarzom - rodzicom i pensjopłatom - bo musicie nas wynagrodzić. Dolar pieprzony skoczył do góry i oskubuje nas z grosików dl a Pauli, więcej musimy zapłacić, musimy mu dać odpór. Julita, managerka Piaska właśnie mi nadesłała esa, że kolejna kasa od nich frunie. Więc i wy nie zostańcie z tyłu! :)

Kliknij tu i dowiedz się dlaczego ten blog powstał.
A potem wsyp parę grosików na to konto:
96 2130 0004 2001 0299 9993 0007
Fundacja Świętego Mikołaja
ul. Przesmyckiego 40, 05-500 Piaseczno
Dopisek: "Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"

3 komentarze:

  1. A jakieś bardziej wyraźne zdjęcie to by się dałoo...??Oni patrzą w swoją przyszłość ( i to rozumiem) ale nie w stronę obiektywu ;))Pula plss

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę coś powiedzieć jako fan tych fotografii: fotki nadesłane przez Pau są wyjątkowe, artystyczne, przemyślane, mają drugie i trzecie dno. Gdy spojrzałem na to konkretne zdjęcie od razu dostrzegłem to prześwietlenie okien, jak Michał pokazuje "o tam..." i wszystko tonie w świetle. Cudowne.
    Albo jej trzymanie się słupa, jej trampki, twarz w okularach.
    To za każdym razem nie jest pozowanie, to jest przekaz, myśl, informacja. Stan ducha.

    Cudowne fotki, niebanalne.
    W czapce raka Paula zerka w przeciwną stronę, niż rak, on tam, a ona siam. Bajka.

    Nadejdzie dzień, że dostaniemy zdjęcie Pau i Michaua patrzących w obiektyw, zwykłe, jak do ślubu, ale póki co te zdjątka mówią o nich więcej.

    Jestem szczęśliwy, że je dostaję i mogę wstawiać.

    Z.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Zbigniewie ja się w pełni zgadzam:) tylko miałam nadzieję zobaczyć ich razem w końcu....nic więcej:)Pozdrawiam serdecznie z kraju kwitnącej wiśni, nawet tutaj są ludzie, którzy ciepło myślą o Pauli:)

    OdpowiedzUsuń