Przypominam, że jest to blog charytatywny, dedykowany dzielnej i pięknej Paulinie Pruskiej walczącej z nowotworem.


czwartek, 16 lipca 2009

FILM TATIANY OKUPNIK DLA PAULINY


TATIANA ZAATAKOWANA PRZEZ STRASZNE PSY?!
CZY PRZEŻYJE?! Hehe, kolejny film dla Pauli :)


Haj, heloł ziomale i acanny.
To ja, wasz Błękitnofiletowy.
Pora na kolejny cios między ślepka.
Zobaczycie specjalny thriller Tatiany Okupnik dla Pauliny.

Tatiany Okupnik jest niby pełno w mediach, a jednak nikt nie wie jak mieszka, gdzie mieszka, z kim mieszka. Nikt jej nie widział, jak jest atakowana przez wielkie psy. Nikt nie wie, co porabia jej babcia, albo cioteczny brat. Znaczy... Nikt nie wie, z wyjątkiem bywalców mojego bloszka.
Macie tu prezent, jakiego nigdzie nie dostaniecie.
Oto nieznany film Tatiany, nakręcony specjalnie dla Paulencji, z zakazanego terytorium, na które nie mają wstępu dziennikarze ani szpiedzy. Voila!


(Filmik ma słabawy dźwięk, musicie wybaczyć)

Do filmu Tatiana dołączyła esa:
"Melduję, że oprócz wypływu z mojego konta, pieniądze lecą do Pauli z kont wielu bardzo fajnych ludzi: od babci, która ma malutką emeryturę, od mojego brata ciotecznego (7 zł ze swojego wakacyjnego kieszonkowego przeznaczył :)) i od masy sympatycznych homosapiensów. Pozdrawiam. Tatiana."


Gadałem z nią przez telefon, jest bardzo poruszona, żadnej autopromo, zwykły ludzki piękny odruch. "Wiesz, to jest w sumie dla mnie niełatwe, bo ja nigdy nie odkryłam swojej prywatności. Ale skoro ty pokazujesz swój spacer z psami, to ja też pokażę swoje zwierzaki, o których nikt nie wie. Nikt ich nigdy nie widział, nikt ich nie filmował. Sfilmuję je specjalnie dla Pauliny. To jest wyjątek. Niech ten blog się kręci" - powiedziała, a ja jej podziękowałem z całego serca. Cóś wam zdradzę: bez łyżew jest bardzo nieśmiała, aż jej głos drży, nie uwierzylibyście. (Chyba że to ja budzę w ludziach przerażenie, hehe.)

Tati-jana, wielgachne thankjuverymacz!

Dobra. wszystkim sławniakom i niesławniakom, którzy mi wysyłają filmiki i foty, dzięki piękne składam (również Muńkowi Staszczykowi, który mi w esie napisał "Postaram się cos sfilmować chociaż jestem debilem internetowym", hehehe!). Zapraszam więc dalej: walcie śmiało z kolejnymi przesyłkami. Mam spory worek na tego typu podarki. Zróbmy tu Brukowca Dobrego na te parę tygodni (bo mam nadzieję, że dłużej nie będzie potrzeba :).

Lunatykom, co po nocach łażą po internecie i nieprzytomni tu zaglądają, a także trzeźwym ludziom dziennym, co już mają wryte w DNA codzienne wizyty tutaj przypominam święte słowa trenera polskiej reprezentacji olimpijskiej, byłego posła na Sejm, pana Janusza Wójcika:
"Kasa misiu kasa".
(W końcu się przydały na coś, hehe)

Operacja Pauliny kosztuje 250 tysięcy dolarów.
Na tę chwilę udało się zebrać 170 tysięcy, więc jest genialnie! :)
W ostatnich pięciu dniach przybyło prawie 40 kolasów! Jabadu!
To wy jesteście dobrymi misiami, ratującymi Paulinę.
Przekażcie tę nowinę innym napotkanym misiom.
Zostało jeszcze 80 kółek do zdziobania.
Cyk, cyk.
Ziarnko po ziarnku.
Złotówka po złotówce.
Po kropelce.
Eliksir życia.

Jest druga trzydzieści w nocy, pan Zbigniew idzie lulu.
Z.

Kliknij tu i dowiedz się dlaczego ten blog powstał.
A potem wsyp parę grosików na to konto:
96 2130 0004 2001 0299 9993 0007
Fundacja Świętego Mikołaja
ul. Przesmyckiego 40, 05-500 Piaseczno
Dopisek: "Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"

2 komentarze:

  1. Podrywasz ludzi dziewczyno :) Świat jest pełen dobra skrywanego, bo media nas straszą złymi i niedobrynymi chwilami. I jak się pojawia ktoś taki jak ty, jakaś Paulina, bohaterka dobra, nadająca życiu sens, to ludzie sięgają do serca, do kieszeni, sięgają po zaufanie i myślą że teraz nareszcie można żyć i działać, bo jest dla kogo.

    Przelew to jedno, wiadomo, a kciuki to drugie! Leć do Bostonu choćby jutro i wracaj w jednym kawałku, nietknięta albo raczej tknięta, ale nie ponad miarę - czyli zdrowa i piękna.

    Potrzebna jesteś światu!

    OdpowiedzUsuń
  2. MJówki tez już przelewają kasę! Zrobimy globalną zadymę - pospolite (po)ruszenie serc po prostu :)

    OdpowiedzUsuń