Przypominam, że jest to blog charytatywny, dedykowany dzielnej i pięknej Paulinie Pruskiej walczącej z nowotworem.


piątek, 25 września 2009

Filmik czarno-biały.

Dwie godziny jazdy po mieście, wizyta w dwóch urzędach i - uwaga! - załatwiłem jedną sprawę! Nieważne jaką, ważne, że ZAŁATWIŁEM.
22 lata temu, za mrocznej komuny, w samo południe wyszedłem z klubu "Akwarium", gdzie barmankowała Gusia i po 3 godzinach wróciłem z nowym dowodem osobistym. Mogliśmy brać ślub.
Dziś biurokracja nie zna takiej litości. Załatwienie papierów fundacji zajmuje mi już 4 miesiące i końca nie widać. Dlatego dzisiejszy dzień uważam za świąteczny: pchnąłem syzyfowy kamień swojej fundacji bardzo daleko.
O czym świadczy moja biała koszula.

Będziemy hulać z teatrami, filmami, muzyczką :)


Ale to za chwilę.

Póki co Pau, weno wracaj tu w tanecznym swingu, bo chcemy ci zrobić wystawę twoich fotografijek komórkowych na dobry poczontek!

Z.

Artystom, którzy ofiarowali swoje dzieła na aukcję dzieł sztuki wielkie dzięki i szacunek wielki. Wasze 140 tysi to jest właśnie życie ludzkie.
To, że politycy na pomoc Paulinie nie dali ani grosza, świadczy o nich wyjątkowo trafnie.
W dupie mają i kulturę, i życie innych ludzi.
Pies ich jebał.

Kliknij tu i dowiedz się dlaczego ten blog powstał.
A potem wsyp parę grosików na to konto:
96 2130 0004 2001 0299 9993 0007
Fundacja Świętego Mikołaja
ul. Przesmyckiego 40, 05-500 Piaseczno
Dopisek: "Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"

3 komentarze:

  1. No jak pies ich jebał? Pozwoliłbyś Bronkowi zapodać małego w takiego ktosia? Albo Susłowi zezwoliłbyś na radosne machanie dupą przy nodze politbuca?
    No.
    Zacytuję klasyka, czyli Tuwima:

    Próżnoś repliki się spodziewał
    Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
    Nie powiem nawet "pies cię jebał",
    bo to mezalians byłby dla psa.

    I tak ma być. Pies to za dobre zwierzę, żeby potem polityk mógł z duma obnosić swoje dupsko, wydymane przez szczekacza.

    Viciu LigaOchronyPrzyrody Fulik

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaa
    Panowie - szacun wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuuuper z tą transmisją flakmeczu!!!!pozdrawiam.magda

    OdpowiedzUsuń