Przypominam, że jest to blog charytatywny, dedykowany dzielnej i pięknej Paulinie Pruskiej walczącej z nowotworem.


czwartek, 24 września 2009

Powiem Wam na czym polega wstyd.


Dziś jest 24 września (jeszcze).

Wedle otrzymanych dawno notatek dziś o 18:00 powinna się zacząć i odbyć aukcja dzieł sztuki największych polskich współcześniaków na rzecz Pauliny.

I pewnie się odbyła, zgodnie z planem, w Muzeum Sztuki Nowoczesnej.
Mam nadzieję.
I prawdopodobnie przyniosła multum kasy.
Mam takie podejrzenie.
A ja, Zbigniew Hołdys, właściciel tego nędznego i upadłego bloga nie wspomniałem o niej ani słowem, choć powinienem, obiecałem, miałem i wewnętrznie czułem, że muszę.
Człowiek honoru powinien skoczyć do Wisły z wielkiego krosna o nazwie "Most Świętokrzyski", gdyby wywinął takie coś. Powinien się pociąć. Powinien się spalić ze wstydu niczym soczyste pole naftowe. Powinien się uderzyć w piersi młotkiem.


A ja stoję tu, tlę się ze wstydu i to wszystko.

No nic. Wytłumaczenie człowieka starszego wiekiem może być tylko jedno: zawiódł dekiel.

Lawina zdarzeń przysypała nie tylko mnie całego, ale i całą moją jaźń. Odrabiam zaległości na wielu różnych polach, bo jednak czymś innym też się w wolnych chwilach zajmuję. Przynajmniej powinienem. Zasypały mnie akcje administracyjne, księgowe, twórcze, zaległe obietnice, jurorowanie, zobowiązania, postradałem rozum, mówiąc krótko - przyziemna tandeta.

Nawet obiadu z Wałęsą nie zjem.

Bla, bla, bla.

Ufam, że na aukcji się udało.

Jak tylko ogarnę rzeczywistość, to obudzę blożka z drzemki. Wstawię obiecane gadżety na aukcje (m.in. Zippo z autografami faraonów kina Kazimierza Kutza i Jerzego Hoffmana i ponownie ofiarowane grafiki, takze - uwaga! - koszulkę olimpjską Tomka Majewskiego ! Tę, w której na podium odbierał złoty medal! Juhu!!! ), podam wyniki aukcji o której wyżej itp.

Sorki plis i tak dalej.

* * *

Informuję Was, że Paulionencja wróci później niż planowała, być może będzie to 18 paździerca (tak ma wykupiony bilet), aczkolwiek musimy się liczyć ze zmianą terminu. Guzki muszą dostać skuteczne wpierdol, lekarze zadecydują ile rund w Bostonie walka potrwa.

Idę się biczować.

Z.

Kliknij tu i dowiedz się dlaczego ten blog powstał.
A potem wsyp parę grosików na to konto:
96 2130 0004 2001 0299 9993 0007
Fundacja Świętego Mikołaja
ul. Przesmyckiego 40, 05-500 Piaseczno
Dopisek: "Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"

2 komentarze: