Przypominam, że jest to blog charytatywny, dedykowany dzielnej i pięknej Paulinie Pruskiej walczącej z nowotworem.


poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Posłuchaj głosu Pauli!

Dzisiaj (poniedziałek) telewizja TVN24 zaprezentowała w programie "Prosto z Polski" materiał o Pauli już po operacji!
W felietonie "Paulina wygrywa ze Śmieciuchem" możemy usłyszeć, jak Pau opowiada przez telefon o swoich pooperacyjnych wrażeniach. Cały materiał znajduje się TUTUTU na stronie TVN24.
Dla was poniżej fragment felietonu filmowego.

Raczcie się :)

Z.

Kliknij tu i dowiedz się dlaczego ten blog powstał.
A potem wsyp parę grosików na to konto:
96 2130 0004 2001 0299 9993 0007
Fundacja Świętego Mikołaja
ul. Przesmyckiego 40, 05-500 Piaseczno
Dopisek: "Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"

3 komentarze:

  1. Nie po to Pau wykopsała z siebie szajskansera, żeby nam tu Jeszcze Guru podpowiadał, żebyśwa się, pardonnez moi, RACZYLI :)
    To kiedy wychodzi ten Newsweek?

    Viciu Upierdliwiec Fulik

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, graczu słówkami :)))

    Viciu, co ja bym bez ciebie zrobił :))

    A teraz mi mów coś wyknuł, skoro Mora dzwoni do mnie i pyta, czy wolno ci podać mój adres pocztowy. Ślesz mi telegram?

    Z.

    OdpowiedzUsuń
  3. ... i szlag strzelił niespodziewajkę...


    Viciu Psiakrewcholera Fulik

    OdpowiedzUsuń