Przypominam, że jest to blog charytatywny, dedykowany dzielnej i pięknej Paulinie Pruskiej walczącej z nowotworem.


sobota, 12 września 2009

Wtyczki w szołbiznesie to najważniejsza rzecz. Podsłuchy, podglądy, podwęchy, cokolwiek. Nasze wtyczki są jednak rasowe, classy, dopadają największe sławy i hop! Sławy lądują u nas!
Pau, oto Jewel, jedna z najsłynniejszych amerykańskich piosenkarek folk i country, 30 milionów sprzedanych płyt, trzykrotnie nominowana do Grammy, no w mordę, po prostu KTÓŚ:



Jak ona sobie podśpiewuje - luknijcie tu.



Oczywiście zauważyliście zapewne, że naszym dilerem jest tu (ponownie) Iza Miko. To piękne, że na jakimś showbiznesowym raucie, spotkaniu, szalonej imprezce Iza pamiętała, żeby wspomnieć o Paulinie - i za to wielkie, dozgonne dzięki.
Bo z takich małych cegiełek i kamyczków niezapominania buduje się duże budowle.

Love Iza!
And oczywiście LOVE JEWEL! (ciekawe czy słyszy)

Ok. Niebawem galopuję do Mellera na śniadanie, pewnie jak zwykle będą kabanosy i herbata. Ale potem mamy obiad z LUC-em, uuuuuu.... moim tajnym faworytem w świecie sztuki. Zjemy pierogi, taka umowa. O! Będę go bajerował, żeby się zjawił 15 paździerca w Mono Barze! Jasne!

Z.

Kliknij tu i dowiedz się dlaczego ten blog powstał.
A potem wsyp parę grosików na to konto:
96 2130 0004 2001 0299 9993 0007
Fundacja Świętego Mikołaja
ul. Przesmyckiego 40, 05-500 Piaseczno
Dopisek: "Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"

4 komentarze:

  1. Zjadłam drugie śniadanie ("mistrzów"):)-lubię ten program. Mądrych miło posłuchać:).Widzi Pan jak to działa-najpierw w jakim reportażu zobaczyłam Paulinę, potem zaczęłam zaglądać na jej blog, potem znalazłam się na blogu Pana; teraz (:)) zaczynam słuchać co Pan mówi, rozmyślam sobie o tym , rozmawiam z moim januszem-no po "śniadaniu",to o wyborach, anonimowości i nękaniu:).Tak to działa:).Miłej soboty:).magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) I miłej ... niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie gdzie jest pierwszy filmik Izy Miko ten z pieskiem na rowerze, nie mogę znaleźć . Nie ma Jej też w wymienionych po prawej aktorach , jest tylko Iza Kurczewska z LA ale to nie Miko.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://holdys.blogspot.com/2009/09/na-swoim-blosiu-pau-pisze-cudnie.html

    Ostatnio byłem i jestem strasznie zagoniony i zaniedbałem dodawanie do listy po lewej. Postaram się to nadrobić :)

    Z.

    OdpowiedzUsuń