Przypominam, że jest to blog charytatywny, dedykowany dzielnej i pięknej Paulinie Pruskiej walczącej z nowotworem.


piątek, 25 września 2009

WSPANIAŁA AUKCJA SZTUKI!!! 140 TYSI NASZE!!!

Obudziła mnie poniższa informacja, cudny bezszelestny mail od Ewy Staszewskiej, motorka wielu moich tutejszych poczynań, zasilarki na wielu Paulinowych aukcjach, inspiratorki pomysłów niezmordowanej i czujnika nadzwyczajnego.

Tym razem Ewa jako Reuters nadesłała raport z wczorajszej aukcji dzieł sztuki. Czytajcie i zachłystujcie się:

"Zbyszku Drogi , witam ponownie.
Już w domu , po aukcji.
Ze swojej strony rozsiałam wici po galeriach oraz różnych ludziach i instytucjach związanych ze sztuką współczesną , dałam też informację na naszej SHS-owskiej stronie internetowej. Wspaniale działała grupa młodych organizujących to przedsięwzięcie ! Poszło więc nieźle - licytujący ustukali ponad 140 tysięcy zetów! Oczywiście też kupiłam jedną z prac - a co ! Za zapalniczkę ze Smolikiem też już wpłaciłam należność - więc z czystym sumienim ułożę się do snu.
Od jutra znowu trzeba działać - Paulinie potrzeba będzie więcej pieniędzy na dalszą walkę z tym pieprzonym choróbskiem. Trzeba więc myśleć o jakiś nowych projektach. Jeśli mi się uda to wpadnę na sobotni mecz , więc może się tam zobaczymy.
Mam nadzieję , że padnie wiele goli - w końcu każdy to przecież dodatkowy tysiak na koncie Paulinki !
Pozdrwiam Ewa Staszewska"


Ewuniu, wielkie dzięki za relację. Przywracasz temu mojemu tutejszemu śmietnikowi rangę, którą utracił w tydzień festiwalowania filmowego. Ale co najważniejsze: dzięki wspaniałym plastykom, malarzom, rzeźbiarzom, fotografikom Pau zyskała blisko 50 tysięcy dolarów! Ludzie! JESTEŚCIE PRZEWIELCY!

No to teraz idę na kijki odreagować.

A na miejscu złych komórek i guzków u Pauli raczej bym spierdalał teraz w szybkim tempie. Bo być usmażonym w tak widowiskowy sposób jaki się kroi, to nie wiem, po prostu bolesna porażka, raczku, bolesna.

Sija.

Z.


Kliknij tu i dowiedz się dlaczego ten blog powstał.
A potem wsyp parę grosików na to konto:
96 2130 0004 2001 0299 9993 0007
Fundacja Świętego Mikołaja
ul. Przesmyckiego 40, 05-500 Piaseczno
Dopisek: "Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"

2 komentarze:

  1. 140 kawałków, podzielone przez 2.83 (aktualny kurs dolca) to jest letko licząc 49 tysiaków zielonych z kawałkiem...
    Oooooooooooooookuuuuuuuuuuurwaaaaaaaaaa...
    Rispekt. Szacun. Idę poszukać szczęki.
    Śmieciu, spierdoliłeś. Może jeszcze o tym nie wiesz, ale jesteś już tylko kupką protoplazmy wyspawanej z Pauliny. Moje gile z nosa są więcej warte niż ty. Przynajmniej kuleczkę da się z nich utoczyć.

    Viciu Garncarz Fulik

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Myślę, że jestem jedną z wielu osób, która ostatnio przycichła ale cały czas zagląda tu i czuwa i jest na bieżąco:). Duża kwota, duże wrażenie, duże wzruszenie:).A Paulinie ciagle pieniędzy i siły trzeba:).Niesamowita dziewczyna, niesamowici ludzie i tam i tu:).Pozdrawiam serdecznie.magda

    OdpowiedzUsuń